CANTER CARISMA CELESTE
CHALLENGER CHAMP COLT
CORDIA    

CANTER

Mitsubishi Canter

Canter to prosty roboczy samochód i tak został skonstruowany: każda część ma pracować długo i niezawodnie. Warto przypomnieć, że przez trzy lata chroni go gwarancja producenta. Mitsubishi Canter to samochód, który nie boi się żadnej ciężkiej pracy. Standardowy ABS (oprócz modelu 35) zapobiega blokowaniu kół, walnie przyczyniając się do zwiększenia bezpieczeństwa jazdy.

Cantery to obszerna gama modeli, w 4 klasach masy całkowitej, a w obrębie każdej z nich z wieloma wariantowymi rozstawami osi, kabinami.

Canter 3.5 t (masa całkowita 3500 kg), nie wymaga posiadani ciężarowego prawa jazdy ani winiet drogowych, idealnie sprawdza się w miastach, gdzie jest wiele ograniczeń wjazdu pojazdów powyżej 3,5 t. Samochód może mieć rozstawy osi od 2500 do 3850 mm, a nośność podwozia ok 1650 kg umożliwia zastosowanie najbardziej popularnych zabudów: furgonowych, lekkich izolowanych , skrzyniowych z opończą

Canter 5.5 t (masa całkowita 5500 kg). Są dziesiątki zastosowań, do których pasują wymiary podwozia 3,5 t, ale jego nośność jest zbyt mała. Odpowiedź na takie potrzeby to Canter 55 o nośności podwozia, która może przekroczyć 3400 kg, przy dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu 5,5 tony. Wyróżnia się on jeszcze jedną cechą: ma kabinę załogową, w której można przewozić do 6 osób. Jest do dobry pojazd dla załogi serwisowej, może przewozić ładunki ważące niemal 4 tony, a szerokość jego kabiny to zaledwie 1695 mm.

Canter 6.5 t - ten Canter wyróżnia się większą mocą i osiągami, niż inne ciężarówki w tej kategorii. Zwiększenie dopuszczalnej masy pojazdu o 200 kg pozwala na przewożenie większych i cięższych ładunków. Ciężarówka dostępna jest w trzech rozstawach osi, od 2750 do 3850. Dzięki temu można go zabudować nadwoziem o maksymalnej długości przekraczającej 5,5 m. Dodatkowym atutem jest kabina załogowa zabierająca do 7 pasażerów. Jest ona oparta na podwoziu o rozstawie osi 3850 mm. Canter serii 6, dzięki umieszczeniu kabiny nad silnikiem, doskonałej widoczności i niewielkiemu promieniowi skrętu, daje dodatkowe korzyści przy prowadzeniu i manewrowaniu, w porównaniu do samochodów, których konstrukcja opiera się na furgonetce.

Canter 7.5 t Ten model Canter oferuje najwyższą ładowność w swojej klasie - do 4890 kg - oraz największy dopuszczalny w klasie nacisk na przednią oś. Dzięki kompaktowej budowie, dobrej widoczności oraz małemu promieniowi skrętu, prowadzenie jest wygodne nawet w ciasnych ulicach. Wersja dostępna jest w pięciu różnych rozstawach osi (dwóch dla kabiny załogowej) - od 2750 mm do 4470 mm. Pozwalają one na tworzenie nadwozi o długości przekraczającej 6,5 metra. Dostępny jako opcja system Power ABS (ABS plus wspomaganie hamulców) zapewnia bezpieczną i stabilną jazdę. Niska rama podwozia ułatwia załadunek i rozładunek towarów oraz łatwe wsiadanie i wysiadanie z kabiny.

Wszystkie modele mają niemal identyczną kabinę "wagonową", tj. umieszczoną nad silnikiem i przednią osią, odchylaną w celu ułatwienia obsługi. Układ, który nie dziwi w 7,5-tonówce, pod każdym wyróżnia lżejsze Cantery spośród europejskich rywali. Jego główną zaletą jest większa długość użyteczna ramy - można zamontować dłuższe nadwozie przy tych samych rozmiarach zewnętrznych. Jednocześnie krótszy jest rozstaw osi i samochód staje się zwrotniejszy. W połączeniu z doskonałą widocznością z kabiny, wszelkie manewry związane z parkowaniem przy sklepie, cofaniem do rampy itp. są łatwe do wykonania.

(źródło: www.muratorplus.pl)

CARISMA

Mitsubishi Carisma – mały samochód rodzinny, produkowany w fabryce NedCar w Sittard-Geleen (Holandia) z przeznaczeniem na rynek europejski przez Mitsubishi Motors w latach 1995- 2004 .

Stworzony przy współpracy z Volvo , dzielił podwozie z pierwszą generacją Volvo S40 (podwozie te zostało użyte również w Proton Waja ).

Carisma była dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych : czterodrzwiowy sedan i pięciodrzwiowy hatchback .

Producent Mitsubishi Motors
NedCar
Okres produkcji 1995 - 2004
Miejsce produkcji Sittard-Geleen , Holandia
Typy nadwozia sedan , hatchback
Skrzynia biegów 4 biegi (automatyczna)
5 biegów (manualna)
Długość 4450 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1405 mm
Ciężar własny 1105-1180 kg
Pokrewne Volvo S40
Proton Waja

(źródło: Wikipedia)

Mitsubishi CARISMA występuje w czterech wersjach, rożniących się wyposażeniem i wykończeniem: Classic, Comfort, Avance i Elegance. Dostępne są dwa silniki do wyboru: 1,6 ECI MULTI i 1,8 GDI.
Moc pierwszego wynosi 100 koni mechanicznych przy 5750 obr/min a maksymalny moment ma wartość 137 Nm przy 4000 obrotów. Jednostka ta zasilana jest elektronicznie sterowanym wtryskiem wielopunktowym i współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. W wersjach Comfort i Avance może ona przenosić napęd za pośrednictwem 4-przełożeniowego automatu.
Mitsubishi Carisma 1,6 rozpędza się do 185 km/h lub 180 km/h w przypadku automatu. Auto ze skrzynią ręcznie sterowaną osiąga setkę po 12 sekundach a z przekładnią automatyczną po 15. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 7,2 lub 8,3 litra na 100 kilometrów. Silnik o pojemności skokowej 1800 cm 3 zasilany jest za pośrednictwem bezpośredniego wtrysku benzyny (GDI). Osiąga on moc 125 koni mechanicznych przy pięciu i pół tysiącach obrotów, moment maksymalny osiągany jest przy 3750 obr/min i wynosi 174 Nm.
Wszystkie cztery wersje tego auta są wyposażone w pięcioprzełożeniową skrzynię manualną a odmiany Comfort, Avance i Elegance mogą ponadto współpracować z 4-biegową przekładnią automatyczną. Carisma z ręczną skrzynią przyspiesza do 100 km/h w 10,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 200 kilometrów. Przeciętnie spala ona poniżej siedmiu litrów paliwa na sto kilometrów. Samochód wyposażony w automat osiąga setkę po 12,4 sekundach i rozpędza się do 200 kilometrów na godzinę, zużywając przy tym średnio 7,6 litra benzyny.

Ta limuzyna klasy średniej ma eleganckie i dynamiczne czterodrzwiowe nadwozie. Charakteryzuje się ono płynną, spokojną i zwartą linią. Atrapa chłodnicy została podzielona na dwie części przez sięgające zderzaka przetłoczenie maski w kształcie litery V. Reflektory przednie mają kształt rombu i płynnie łączą się z atrapą oraz kierunkowskazami. Lakierowane zderzaki oraz boki auta zabezpieczają przed zarysowaniem praktyczne listwy ochronne. Reflektory tylne mają owalny kształt a ostatnie słupki sa masywne.


Wnętrze Carismy jest bardzo wygodne i zapewnia pięciu osobom wystarczającą ilość miejsca. Wykonano je z dobrej jakości materiałów o przyjemnych, stonowanych barwach. Deska rozdzielcza jest elegancka i wygodna w obsłudze, kierownica posiada regulację wysokości, co ułatwia znalezienie dogodnej pozycji. Bagażnik sedana mieści ładunek o objętości 480 litrów. Można go powiększyć poprzez złożenie dzielonego w stosunku 60 : 40 tylnego siedzenia.
Tylne zawieszenie to zawieszenie wielopunktowe typu Multi-link a przednie typu McPerson. Ślimakowa przekładnia kierownicza wyposażona jest we wspomaganie. Przednie tarcze hamulcowe są wentylowane i mają średnicę 14 cali, przy kołach tylnych znajdują się ośmiocalowe bębny. Układ ABS zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania montowany jest w Carismie seryjnie.

(źródło: motonews.pl)

Model Pojemność Rok produkcji Nadwozie Kod modelu Kod silnika Moc Napęd Przeznaczenie
Carisma 1.3 16V SOHC
1299 cc
2001-2004
Sedan
DA6A
4G13
55kW
2WD
Europa
Carisma 1.6 16V SOHC
1597 cc
1995-2004
Hatchback/Sedan
DA1A
4G92
66kW
2WD
Europa
Carisma 1.8 16V DOHC
1834 cc
1995-1999
Hatchback/Sedan
DA2A
4G93
103kW
2WD
Europa
Carisma 1.8 16V GDI
1834 cc
1997-2004
Hatchback/Sedan
DA2A
4G93
92kW
2WD
Europa
Carisma 1.8 16V SOHC
1834 cc
1995-1999
Hatchback/Sedan
DA2A
4G93
85kW
2WD
Europa
Carisma 1.9 TD
1870 cc
1996-2000
Hatchback/Sedan
DA4A
F8QT
66kW
2WD
Europa
Carisma 1.9 DI-D
1870 cc
2001-2004
Hatchback/Sedan
DA5A
F9Q
74kW
2WD
Europa

>> Instrukcja obsługi
>> Instrukcja serwisowa

>> Instrukcja schematy elektryczne

>> Instrukcja regulacji rozrządu Carisma 1.3 SOHC
>> Instrukcja regulacji rozrządu Carisma 1.6 SOHC
>> Instrukcja regulacji rozrządu Carisma 1.8 DOHC
>> Instrukcja regulacji rozrządu Carisma 1.8 GDI
>> Instrukcja regulacji rozrządu Carisma 1.8 SOHC
>> Instrukcja regulacji rozrządu Carisma 1.9 TD
>> Instrukcja regulacji rozrządu Carisma 1.9 DI-D

>> 1.6 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> 1.6 SOHC Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> 1.6 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997
>> 1.6 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1998
>> 1.6 SOHC Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997 - 2000
>> 1.6 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996
>> 1.6 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1997
>> 1.6 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1998
>> 1.6 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1999
>> 1.6 SOHC Skrzynka przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996 - 2000
>> 1.6 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1999
------------
>> 1.8 DOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> 1.8 DOHC Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> 1.8 DOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997
>> 1.8 DOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1998
>> 1.8 DOHC Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997 - 2000
>> 1.8 DOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996
>> 1.8 DOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1997
>> 1.8 DOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1998
>> 1.8 DOHC Skrzynka przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996 - 2000
------------
>> 1.8 GDI Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997
>> 1.8 GDI Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1998
>> 1.8 GDI Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997 - 2000
>> 1.8 GDI Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1997
>> 1.8 GDI Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1998
>> 1.8 GDI Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1999
>> 1.8 GDI Skrzynka przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996 - 2000
>> 1.8 GDI Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1999
------------
>> 1.8 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> 1.8 SOHC Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> 1.8 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997
>> 1.8 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1998
>> 1.8 SOHC Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997 - 2000
>> 1.8 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996
>> 1.8 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1997
>> 1.8 SOHC Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1998
>> 1.8 SOHC Skrzynka przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996 - 2000
------------
>> 1.9 TD Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> 1.9 TD Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> 1.9 TD Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1997
>> 1.9 TD Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1998
>> 1.9 TD Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996
>> 1.9 TD Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1997
>> 1.9 TD Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1998
>> 1.9 TD Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1999
>> 1.9 TD Skrzynka przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1997
>> 1.9 TD Bezpiecznik układu Sarowego w komorze silnika, model z roku 1997 - 2000
>> 1.9 TD Skrzynka przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1997 - 2000
>> 1.9 TD Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1999

CELESTE

CHALLENGER

- Mitsubishi CHALLENGER auto produkowane na rynek japopński i azjatycki. NA rynku europejskim i amerykańskim sprzedawane pod nazwą Pajero / Montero.

Chellenger

Model
Pojemność
Rok produkcji
Nadwozie
Kod modelu
Kod silnika
Moc
Napęd
Przeznaczenie
Challenger
2477 cc
1997-2002
Offroad
K94W
4D56
73kW
4WD
Azja
Challenger
2477 cc
2002-2006
Offroad
K94W
4D56
85kW
4WD
Azja
Challenger
2835 cc
1997-2002
Offroad
K97WG
4A40
92kW
4WD
Azja
Challenger
2972 cc
1997-2002
Offroad
K96W
6G72
130kW
4WD
Azja
Challenger
2972 cc
2002-2006
Offroad
K96W
6G72
125kW
4WD
Azja

 

CHAMP

- Mitsubishi CHAMP auto produkowane w latach 1988-1996 na rynek japopński i azjatycki. NA rynku europejskim i amerykańskim sprzedawane pod nazwą Lancer.

COLT

Nazwa eksportowa samochodu osobowego marki Mitsubishi Motors Corporation z Japonii. Mitsubishi oferowało ten model oprócz nazwy Colt, także jako Mirage.

Colt produkowany jest aż do dziś (obecnie jego trzecia wersja). Pierwszy Colt, został zbudowany w oparciu o płytę podwoziową zapożyczoną od Hyundaia Pony (Excel/Presto) produkowanego przez południowo-koreański koncern motoryzacyjny - Hyundai Motor Company. Pierwszy Colt oferowany był z silnikami 1,3 i 1,5 litra (skonstruowanymi i produkowanymi przez Hyundaia dla modelu Pony/Excel). Z biegiem czasu silnik 1,5 w Colcie został zastąpiony nową jednostką napędową - 1,6l (stworzona przez inżynierów Mitsubishi poprzez "rozwiercenie" silnika 1,5l do pojemności 1,6 - silnik ten notabene dalej był identyczny w budowie ze swoim koreańskim pierwowzorem, lecz jego moc wzrosła o 4KM). Oferowany równolegle silnik 1,3 (również projektu Hyundai'a) oferowany był dalej, aż do dziś. Na przestrzeni lat poddawany był on kilkoma modyfikacjami.

Druga wersja Mitsubishi Colta została zaprezentowana w roku 1997 - była ona nieznacznie zmodyfikowaną dotychczas produkowana wersją - zmieniono przetłoczenia nadwozia, tworząc je bardziej kanciastym, dopasowując je tym samym do nowocześniejszych trendów w motoryzacji.

Trzecia wercja Colta (produkowana aktualnie) została przedstawiona światu w roku 2004 . Wymiary zewnętrzne pozostały praktycznie takie same. Zwiększyła się tylko jego wysokość, upodobniając go tym samym do samochodów klasy mini-van. Oferta silników została poszerzona o nowe jednostki napędowe. Stale w ofercie pozostają także jednostki 1,3 i 1,6 autorstwa Hyundaia.

Poprzednikiem modelu Colt w ofercie Mitsubishi był Mitsubishi Precis - czyli Hyundai Presto produkowany w Korei na rynek japoński, pod marką Mitsubishi (dzięki porozumieniu obydwu koncernów). W połowie lat 80. XX wieku, koncern Mitsubishi chciał wprowadzić do sprzedaży nowy samochód kompaktowy, uzupełniający lukę w dotychczasowej ofercie, lecz borykając się od paru lat z kłopotami finansowymi postanowił kupić umowę licencyjną od innego producenta samochodów. I tak w roku 1984 doszło do rozmów z południowo koreańskim Hyundaiem Motor Corporation w sprawie produkcji nowego modelu dla firmy Mitsubishi. Spowodowało to tylko zacieśnienie stosunków pomiędzy obiema firmami. Notabene już wcześniej koncern Hyundai zaprojektował oraz produkował (także) dla Mitsubishi Offroad pojazd Pajero, będący Offroadm Hyundaiem Galloper. Obie firmy współpracowały i w dalszym ciągu współpracują ze sobą - Hyundai projektuje i produkuje silniki, (a także od 2003 roku kompletne skrzynie biegów) które sprzedawane i montowane są w autach Mitsubishi.

(źródło: Wikipedia)

1978
Rynkowa prezentacja dwudrzwiowego Colta 1200 GL z silnikiem 55 KM i 1400 GLX z silnikiem 70 KM. Colt78
1979 Pojawienie się na rynku odmiany czterodrzwiowej o nazwie Lancer.
Niewielkie zmiany w wyposażeniu samochodów, zwiększenie rozstawu kół o 20 mm.
1980 Zmiany wyposażenia w wersjach usportowionych.
1984 Retusz przedniej części nadwozia.
1986 Modernizacja modelu. Zmiana konstrukcji wlotu powietrza. Colt C1
Model
Pojemność
Rok produkcji
Nadwozie
Kod modelu
Kod silnika
Moc
Napęd
Przeznaczenie
Colt 1.2
1198 cc
1986-1988
Hatchback
C15A
4G16
44kW
2WD
Europa
Colt 1.5
1468 cc
1983-1988
Hatchback
C12A
4G15
55kW
2WD
Europa
Colt 1.5
1468 cc
1986-1988
Hatchback
C12A
4G15B
51kW
2WD
Europa
Colt 1.6 Turbo
1597 cc
1986-1988
Hatchback
C13A
4G32B
77kW
2WD
Europa
Colt 1.8 D
1795 cc
1983-1988
Hatchback
C14A
4D65
44kW
2WD
Europa
 

>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C15 1.2
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C12 1.5
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C13 1.6
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C14 1.8

 

1988 Trzecia generacja modelowa. Nowy Colt ma pionową tylną klapę oraz możliwość zmiany ustawienia kolumny kierownicy (dwa różne położenia). Colt C5
1989 Odmiana Lancer - pięciodrzwiowa ze ściętym tyłem nadwozia.
Model
Pojemność
Rok produkcji
Nadwozie
Kod modelu
Kod silnika
Moc
Napęd
Przeznaczenie
Colt 1.3 8V
1298 cc
1988-1990
Hatchback
C51A
4G13
51kW
2WD
Europa
Colt 1.3 12V
1298 cc
1990-1992
Hatchback/Van
C51A/C51V
4G13
55kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.5 8V
1468 cc
1988-1992
Hatchback
C52A
4G15
62kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.5 12V
1468 cc
1990-1992
Hatchback
C52A
4G15
66kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.6 GTI 16V
1596 cc
1988-1990
Hatchback
C53A
4G61
94kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.8 D
1796 cc
1988-1992
Hatchback
C54A
4D65
44kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.8 GTI 16V
1836 cc
1989-1992
Hatchback
C58A
4G67
100kW
2WD
Azja/Europa
 

>> Instrukcja obsługi
>> Instrukcja serwisowa

>> Instrukcja schematy elektryczne

>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C51 1.3
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C52 1.5
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C53 1.6 GTI
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C54 1.8 D
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt C58 1.8 GTI

 

1992 Nowy model (czwarta generacja w Tokio przedstawiona już w jesienią 1991 roku). Karoseria bardziej "okrągła" od poprzedniej. Owalne reflektory przednie. Seryjne wzbogacenie wyposażenia. Colt CA
Model
Pojemność
Rok produkcji
Nadwozie
Kod modelu
Kod silnika
Moc
Napęd
Przeznaczenie
Colt 1.3 12V
1298 cc
1992-1996
Hatchback
CA1A
4G13
55kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.5 12V
1468 cc
1992-1995
Hatchback
CA2A
4G15
66kW
2WD
Azja
Colt 1.6 16V
1597 cc
1992-1996
Hatchback
CA4A
4G92
83kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.6 16V 4WD
1597 cc
1992-1995
Hatchback
CC4A
4G92
84kW
4WD
Europa
Colt 1.8 GTI 16V
1834 cc
1992-1995
Hatchback
CA5A
4G93 DOHC
103kW
2WD
Azja/Europa
 

>> Instrukcja obsługi
>> Instrukcja serwisowa

>> Instrukcja schematy elektryczne

>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt CA1 1.3
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt CA4/CC4 1.6
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt CA5 1.8

>> Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1992
>> Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1992 - 1995
>> Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1994
>> Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1992
>> Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1994
>> Bezpiecznik na akumulatorze, model z roku 1992 - 1995

 

1996 Piąta generacja modelowa. Unowocześnienie sylwetki nadwozia i wyposażenia pod kątem bezpieczeństwa jazdy. Colt CJ
Model
Pojemność
Rok produkcji
Nadwozie
Kod modelu
Kod silnika
Moc
Napęd
Przeznaczenie
Colt 1.3 12V
1299 cc
1995-2003
Hatchback
CJ1A
4G13
55kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.5
1468 cc
1995-2002
Hatchback
CJ2A
4G15
66kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.6 16V
1597 cc
1996-2001
Hatchback
CJ4A
4G92
66kW
2WD
Azja/Europa
Colt 1.8 GTI 16V
1834 cc
1995-1996
Hatchback
CJ5A
4G93 DOHC
103kW
2WD
Azja
 

>> Instrukcja obsługi

>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt CJ1 1.3
>> Instrukcja regulacji rozrządu Colt CJ4 1.6

>> Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów, model z roku 1996
>> Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika, model z roku 1996

 

2004 Szósta generacja. Zupełnie nowy, sportowy wygląd i lekka, zgrabna sylwetka oraz zadziwiająco duże wnętrze. Kolejna generalcja Colta to naprawdę przemyślane rozwiązania konstruktorów. W modelu tym dopracowano szczegóły, tak, aby naprawdę można było poczuć czym jest wygoda i radość jazdy. Colt oferuje doskonałe właściwości jezdne, szeroką gamę ekonomicznych, ale i dynamicznych silników a na drodze jest niezawodny i pewny.Colt CZColt CZC
Model
Pojemność
Rok produkcji
Nadwozie
Kod modelu
Kod silnika
Moc
Napęd
Przeznaczenie
Colt 1.1 MPI 12V
1124 cc
2004-…
Hatchback
CZ32A
134.910
55kW
2WD
Europa
Colt 1.3 MPI 16V
1332 cc
2004-…
Hatchback
CZ34A
135.930
70kW
2WD
Europa
Colt 1.5 DI-D 12V
1493 cc
2004-…
Hatchback
CZ39A
639.939
70kW
2WD
Europa
Colt 1.5 MPI 16V
1499 cc
2004-…
Hatchback
CZ36A
135.930
80kW
2WD
Europa
 

>> Folder
>> Specyfikacja

>> Akcesoria
>> Akcesoria - wersja Cabrio

>> Instrukcja obsługi

 

CORDIA

- Mitsubishi CORDIA Auto produkowane od 1982r. do 1990r.. Montowane silniki benzynowe w tym modelu to m.in.: 1.4 (68 KM), 2.0 (110 KM), 1.6 GSL (75 KM), 1.6 Turbo (114 KM), 1.6 Turbo (116 KM).

(źródło: www.autocentrum.pl)